Geld lenen bij Primeline

Primeline is een aanbieder van kredieten dat sinds 2000 opereert op de Nederlandse financiële markt. Het bedrijf telt ongeveer 400 medewerkers en het maakt onderdeel uit van LaSer Nederland, dat behoort tot de top van de markt voor consumptief krediet en loyalty management.
Het bedrijf wil op een maatschappelijk verantwoorde manier ondernemerschap bedrijven. Dit is de reden dat voordat u een lening wordt aangeboden, uw gegevens worden nagetrokken bij het Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel.

Primeline is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM), wat voor u als consument een waarborg is over de kwaliteit van het bedrijf. Het is dan namelijk aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, waardoor u bij geschillen die niet naar tevredenheid worden opgelost door PrimeLine zelf, contact op kunt nemen met dit instituut.
Het bedrijf heeft als hoofdproducten de cash service, doorlopend krediet en persoonlijke leningen. Daarnaast biedt het extra services, zoals het privé protectieplan en de juridische service. Het privé protectieplan is een kredietbescherming tegen de risico’s van o.a. overlijden, arbeidsongeschiktheid, ziekte en werkloosheid in relatie tot uw kredietverplichtingen. Dit houdt in dat uw maandlasten doorbetaald worden in het geval u arbeidsongeschikt of werkloos zou raken, dat uw schulden worden kwijtgescholden wanneer u zou komen te overlijden en dat in het geval van geboorte, adoptie, echtscheiding of huwelijk de betalingsverlichting van uw openstaande schulden voor een termijn van drie wordt overgenomen door PrimeLine.
De juridische service biedt gratis telefonisch advies in geval van geschillen.

PrimeLine geeft ook een creditcard uit, die onder andere geaccepteerd wordt bij Dixons, Mediamarkt, Kijkshop, Kwikfit en Halfords. Bovendien kunt u met deze kaart bij alle geldautomaten van ABN AMRO geld opnemen binnen uw bestedingsruimte. Het is zelfs mogelijk om tot 750,- euro per dag op te nemen.
Op de site van PrimeLine is het mogelijk om aan de hand van een test te bepalen welk product het beste bij u past. Bovendien kunt u uitzoeken hoe veel u kunt lenen.
Als u hierover advies wilt, kunt u contact opnemen met de helpdesk van PrimeLine. Dit kost 75 cent per gesprek.
Een extra service van PrimeLine is de zogenaamde inruilservice. Dit houdt in dat PrimeLine uw leningen bij andere instanties voor u overneemt. Hier worden geen extra kosten voor berekend. Doordat u hierna al uw leningen bij één instantie hebt ondergebracht, bespaart u op de rente.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>